Sibuk lak minggu ni...

Alamak, ayah aku masuk hospital la pulak... Dr cakap ada ketumbuhan kecik kat dalam bladder. Ari Khamis ari tu check, Jumaat buang, Sabtu baru leh keluar.. masuk la ayah aku vacation 3d2n dalam hospital... tapi alhamdulillah, ok dah la. Ahad + Isnin malam yang lepas aku kene temankan dia pegi Theater Bahtera Merdeka kat PWTC, anjuran Umno dan Kerajaan Johor... ok gak la, ada cabutan bertuah hari2, berpuluh Handphone... laptop ada... malam Isnin tu ada Plasma TV 42".. fulamak... tapi aku tak bertuah malam tu, bawak balik sticker dengan CD je la.



Minggu lepas pun pegi kayuh kat Putrajaya... rabu malam khamis. Masa tu dekat2 nak merdeka dah, so diorang ada buat preparation la kat sana. Tapi aku rasa memang tiap2 malam diorang pasang lampu. Start dari bulatan dekat Masjid, ramai lak yang ada time tu... orang berkelah ada.. bawak anak2 ada... geng kayuh basikal ada.... berendek pun ramai. Cantik Putrajaya ni time malam... tak terasa pun kayuh, walaupun tak jauh sangat pun.. hahahaha.. dah malam, dia pukul 11.30 dia halau balik dah semua. Start dari Masjid pegi ke Convention Center... ada la dalam 7 - 10km je kut.. bole la, syiok tengok lampu....

0 comments:

Post a Comment


Copyright 2006 | Andreas02v2 by GeckoandFly and TemplatesForYou | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.TFY Burajiru