Seminggu lepas Raya, presentation.... alhamdulillah, dah settle... skang ni tgh nak buat pembetulan Tesis dan final test untuk 1 subject.... tapi dah makin sunyi lak.. dah terbiasa buat keje malam2 sampai pagi.. skang dah takde buat apa.

Minggu lepas baru je signup SPB under supervisor aku, Dr Ali... SPB tu Skim Pelajar Bekerja.. buat research sambil bekerja, insya'allah aku nak sambung lagi kut, dah alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ketiak masam.. hahahahahhaa. Tapi disebabkan Master ni tak habis lagi, kena la amik SPB ni dulu... nanti dalam bulan 6, lepas daftar Phd, baru la sumbatkan aje terus segala kerja2 research tu untuk Phd ni... so that's the method la...

Kerja baru tersangat la boring... aku kene repeat balik, atau start from '0' kat IBM ni... kene belajar new technology... macam2 lagi la... the way IBM works are so much different from my previous company, for a start, aku kene buat dekat 6-7 ID. So far, aku baru ada 2 dan tengah nak belajar function dia... kalau ikutkan hati, memang aku tak buat dah keje ni... tapi memandangkan dia punya flexible hours yang sangat aku perlukan, aku terpaksa la akur dan turut...

Thats life man.... buat masa ni memang banyak bende yang memeningkan kepala aku, sekejap kita senang... kejap kita susah.... adat la tu... jangan lupa tuhan cukup. Untill my next post, assalamualaikum... :)

0 comments:

Post a Comment


Copyright 2006 | Andreas02v2 by GeckoandFly and TemplatesForYou | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.TFY Burajiru