Project Baru!!




Lupa nak cerita... lepas raya ni mintak2 boleh la project baru aku ni di lancarkan. Dulu aku selalu mancing kat kebun member aku, arwah bapak dia punya tanah. Reban ayam ada, kandang kambing ada, dragon fruit ada, kolam ikan pun ada.... tapi lepas ayah dia meninggal dunia tahun lepas, takde sapa nak bangunkan tempat tu... ada la skit2 dragon fruit tu. So aku plan nak sewa la kat mak dia, aku nak try bela kambing ... hahaha... dapat dalam 20 ekor pun cukup la, at least takde la endon yang jaga tempat tu melepak je. Doa-doa mudah-mudahan berjaya la projek perintis aku ni...

0 comments:

Post a Comment


Copyright 2006 | Andreas02v2 by GeckoandFly and TemplatesForYou | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.TFY Burajiru